FAQ

Treningi personalne poprawią Twoją pewność siebie i samoocenę. Wzmocnią organizm, podniosą odporność na stres i usprawnią ciało, tak by wysiłek fizyczny nie sprawiał Ci nieprzyjemnych doznań a nawet a sam trening sprawiał przyjemność i dawał radość
z życia. Twoje codziennie zajęcia staną się łatwiejsze do wykonania a ryzyko upadku czy kontuzji zostanie ograniczone do minimum. Będziesz zmotywowany, trener Cię poprowadzi oraz wyjaśni wszystkie wątpliwości. Przekaże Ci swoje doświadczenie, wiedzę i pomoże być Ci silniejszym i zdrowszym.

Treningi odbywają się w wybranej przez Ciebie lokalizacji siłowni\klubie fitness. Możesz wykupić karnet na wybrany obiekt, wówczas trener zobowiązuje się do udzielenia wskazówek dotyczących aktywności fizycznej realizowanej w obiekcie samodzielnie przez Ciebie poza treningami z trenerem. Trening w siłowni wymaga zakupu wejściówki lub karnetu oprócz opłaty dla trenera. Trening możemy też z powodzeniem przeprowadzić na świeżym powietrzu,
w domu bądź firmie

Najodpowiedniejszy jest luźny nie krępujący ćwiczeń dres lub specjalistyczna odzież sportowa, wygodne obuwie sportowe oraz ręcznik. Ubierz to co w danym momencie nie powoduje Twojego skrępowania lub ukrywa to czego nie chcesz jeszcze pokazać.
Twoim celem jest trening a nie pokazanie się ubranym/ubraną w najnowszy komplet odzieży znanej marki sportowej.

Ilość treningów personalnych zależy od kilku czynników:

  1. Poziomu zaawansowania;
  2. Celu jaki chcesz osiągnąć;
  3. Motywacji;
  4. Kompetencji trenera;
  5. Środków finansowych przeznaczonych na ten rodzaj aktywności fizycznej.

By osiągnąć zamierzony cel\efekt, treningi powinny odbywać się przynajmniej dwa razy w tygodniu. Każdy kolejny treningi przyspieszy osiągnięcie zamierzonych celów. Pamiętaj również, żeby być aktywnym fizycznie samodzielnie poza treningami
z trenerem. Jedynie codzienna aktywność fizyczna zagwarantuje Ci lepsze samopoczucie oraz kondycję.

Trening personalny trwa 120 minut (90 min treningu – 30 minut na przygotowanie i omówienie poszczególnych elementów).
 Koszt treningu personalnego jest zgodny z cennikiem umieszczonym na stronie.

Tak. W celu zwiększenia motywacji do ćwiczeń możesz wykupić program ” K+M” i ćwiczyć razem z drugą osobą

Jeżeli musisz odwołać zaplanowane zajęcia, proszę o kontakt na minimum do 20.00 dnia poprzedzającego trening. Jeżeli odwołasz zajęcia na chwilę przed treningiem, wtedy tracisz jedne zajęcia.

Nic strasznego w przypadku losowym. Jeśli będzie w grafiku kolejna osoba po Tobie możesz stracić część czasu przeznaczonego na Twój trening, jeśli nie będzie zajętego grafiku zrobię z Tobą cały trening. Ale jeśli spóźnisz się dwa lub więcej razy mogę podjąć decyzję o zerwaniu współpracy, szanuj czas, który poświęciłem dla Ciebie .
Pamiętaj by przychodzić na zajęcia zgodnie z umówioną godziną spotkania.

 

Pierwszy trening jest darmowy i obejmuje wykonanie testów funkcjonalnych, ocenę wzorców ruchowych oraz pierwsze aktywności fizyczne dostosowane do klienta. Zebrany materiał służy do przygotowania planu treningowego. Na bazie zebranych materiałów przygotowuje ćwiczenia funkcjonalne, których zadaniem jest usprawnienie oraz poprawę mobilności i wzorców ruchowych klienta(włączane do rozgrzewki). Na tej podstawie i zgodnie z celem, który chce osiągnąć klient dobieram metodę treningową.
Z gotowymi materiałami spotykam się z klientem na pierwszy trening (płatny), który prowadzę od początku do końca po czym określam z nim wspólnie termin następnego spotkania (również płatny),
na który przychodzę z kolejnym poziomem trudności planu treningowego.

Tak. Wszystko zależy od środków, które planujesz przeznaczyć na treningi.  Jeśli posiadasz ograniczony budżet możemy negocjować pakiet 12 treningów lub inny. Wówczas spotykasz się ze mną na treningu np. raz w tygodniu. Pozostałe treningi realizujesz samodzielnie.

Chcesz wiedzieć więcej albo masz inne pytania? Wystarczy, że skontaktujesz się ze mną za pośrednictwem poczty elektronicznej bądź zadzwonisz.